Tortosa - Inter29/06/2022

Càritas Interparroquial de Tortosa conclou l’espai de trobada d’aquest curs

El 16 de juny, a Càritas Interparroquial de Tortosa, hem celebrat la darrera sessió de l’Espai de Trobada, el temps de formació mensual adreçada als voluntaris.

Dels tres moments en què es va distribuir el matí, els dos primers van tenir lloc al Convent de la Puríssima. La primera part la va omplir la xerrada d’Irene Segarra, tècnica de l’ajuntament, sobre exclusió social i pobresa. Va ser molt clara la seva exposició. La segona, d’una manera dinàmica i amena, es va dedicar a l’avaluació del projecte i dels aprenentatges d’aquesta formació al llarg del curs.

Havent treballat força durant el matí, ens esperava un dinar acompanyats de tots els que fem Càritas, per celebrar conjuntament el final de curs i donar la benvinguda a l’estiu. Així, l’última sessió, va comptar amb un tercer temps ben especial. Moment ideal per reconèixer-nos entre nosaltres, viure un espai festiu i fratern, de gaudir junts, d’estar amb companys amb qui compartim la missió de millorar la nostra petita parcel·la de realitat i tants projectes solidaris, i així, de mica en mica anant formant comunitat.

La jornada tenia tots els ingredients perquè fos un temps de reflexió, de trobada i de compartir: ben programada, amb molts detalls, preparats en equip amb gent que regala el seu temps i… amb molta il·lusió. Un ingredient sempre present.

Només podem dir: que en el moment oportú, una trobada així es repeteixi. Procurem noves oportunitats!