Noticia22/03/2022

VISITA PASTORAL CÀRITAS AMPOSTA

L’Excm. I Rvdm. D. Enrique Benavent, Bisbe de Tortosa, el Delegat Episcopal Mn. Carlos París i el Director de Càritas Diocesana de Tortosa Didac Rodríguez, han realitzat una visita pastoral a la delegació de Càritas Interparroquial d’Amposta.

Seguint amb la programació de visites pastorals als diferents equips locals de Càritas de la diòcesi, el passat 17 de març es visità les instal·lacions de l’equip local d’Amposta. Al llarg de la trobada per part dels integrants de l’equip directiu i voluntaris de la població, es va tractar àmpliament la dinàmica de treball i els diferents projectes que tenen en marxa i d’altres per a realitzar en un futur proper.

A Amposta foren rebuts pels rectors de les parròquies d’Amposta, Mn. Ramon Font, Mn. Antoni Borràs i Mn. Milton Gómez, la directora de la Càritas Interparroquial Sra. Adela Ortí i tot l’equip de voluntaris. Després d’una presentació i pregària per part del consiliari, ens feren una presentació de tots els projectes en què estan treballant, com ara: menjador social, repartiment d’aliments, servei reparació de bicis, classes per infants, classes de cuina, etc…

Diferents voluntaris i persones ateses varen donar testimoni de la seva relació amb Càritas i el què representa la nostra entitat per a ells.

Per part del Director diocesà i el Sr. Bisbe els van adreçar unes paraules per a passar després, i com a cloenda, a degustar una mostra de rebosteria preparada pels alumnes de les classes de cuina.