Project Description

Projecte Drogues

Càritas Diocesana de Tortosa, juntament amb la resta de Càritas amb seu a Catalunya, forma part del “Centre Català de Solidaritat (CECAS) -Centre Català de Solidaritat-“. Aquesta fundació privada té la missió de generar espais per atendre, acompanyar i tractar educativament i terapèuticament persones amb problemes de addicció, amb especial sensibilitat per aquelles que es troben en situacions de marginació o pocs recursos i que no sadran fàcilment de la seva situació. I ho fem amb la màxima qualitat de mitjans humans, tècnics i econòmics per ajudar-los a millorar la seva qualitat de vida, autonomia i benestar tenint en compte la seva realitat, potencialitat i les seves capacitats.

• A Tarragona disposem de comunitat terapèutica per a dones.
• A Barcelona disposem de comunitat terapèutica per a homes, grup de patologia dual, atenció ambulatòria, centre de dia i pis d’acollida.

C/ Banys Nous, 16
08002 (Barcelona)

Tarragona

C/ August, s/n. Edifici Carmelitas.
43003 (Tarragona)

Pl Sant Josep, 2.
25002 (Lleida)

CANVIA UNA VIDA AVUI MATEIX

Mentre la pobresa, la injustícia i la desigualtat persisteixin, cap de nosaltres podrà realment descansar.

VOLUNTARIADO
HACER DONATIVO