EL TEU ESFORÇ TÉ RECOMPENSA

Ser voluntari de Càritas és comprometre’s d’una manera desinteressada a compartir part del teu temps, experiències i coneixements amb les persones més vulnerables de la nostra societat.
L’acció de Càritas es porta a terme per part de professionals i voluntaris que col·laboren conjuntament en diferents projectes creats per ajudar els col·lectius més desfavorits. La dedicació de les voluntàries i els voluntaris es reparteix en tots els camps en què Càritas incideix.
Si vols col·laborar com a voluntari en qualsevol dels nostres serveis o de les diferents Càritas parroquials del territori omple aquest formulari i ens posarem en contacte amb tu.

VULL SER VOLUNTARI

TREBALLA AMB NOSALTRES

Treballar a Càritas significa entrar a formar part d’un equip de professionals i voluntaris compromesos en la transformació de les situacions de pobresa dels nostres barris, pobles o ciutats. Els professionals de Càritas fan una aposta diària per seguir treballant pels altres, aportant cada un, des de la seva responsabilitat, el seu gra de sorra.
Envia’ns el teu currículum vitae a info@caritastortosa.org indicant en l’assumpte “CV” i ho tindrem en compte per a futures ofertes de treball.
En aquests moments no tenim cap lloc de treball vacant.

LLEGATS I HERÈNCIES

Compartir els béns és una expressió d’amor i una aportació per a la solidaritat i la justícia.
A l’hora de fer el testament pots deixar a Càritas com a hereva o realitzar un llegat a favor seu, amb una quantitat fixa o percentual sobre el valor del patrimoni, o realitzar donacions de béns com immobles, accions, obres d’art … Totes aquestes donacions també són deduïbles fiscalment pel donant.
Per deixar un llegat a Càritas Diocesana de Girona és tan fàcil com especificar a l’hora del testament, sota assessorament d’un notari, el que es vol arribar a:
Càritas Diocesana de Tortosa
C / CRUERA, 7, baixos
43500 TORTOSA (TARRAGONA)
Per tenir més informació sobre aquesta forma de col·laborar, omple el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu, o bé truca’ns a través dels telèfons: 977.441 143/977 442.281

LLEGATS I HERÈNCIES

Carrer de la Croera, 7